Stanowisko ds. Archiwum

 

Stanowisko ds. obiegu i zarządzania dokumentacją

Kancelaria - pok. 109

                     Fabian Chodyna, tel wew. 430

 

Punkt Obsługi Interesanta, pok. 109

                    Agnieszka Dobrowolska, tel. wew. 448

 

Składnica akt - stanowiska ds. archiwizacji, 

                   Paweł Kukuła, tel. wew. 422

            

             

 

 

 

Zadania realizowane przez stanowisko ds. obiegu i zarządzania dokumentacją

         1)   koordynacja pracy i nadzór nad prawidłowością wykonywania wszystkich czynności kancelaryjnych Urzędu;

2)   koordynacja pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Urzędzie;

3)   przyjmowanie, rejestrowanie i skanowanie korespondencji wpływającej do Urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją, kompatybilną z systemem eDOK;

4)   przyjmowanie, ewidencjonowanie i rejestrowanie korespondencji wychodzącej;

5)   koordynowanie pracy i nadzór nad zakresem działania składnicy akt Urzędu;

6)   koordynacja i nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności archiwalnych Urzędu,
a w szczególności nad archiwizacją dokumentów dotyczących bezrobotnych oraz  archiwizacją dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu;

7)   koordynacja i nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności ramach Punktu Obsługi Interesanta, w postaci udzielania podstawowych informacji na temat działalności Urzędu, wydawanie wniosków i zaświadczeń, łączenia rozmów telefonicznych;

8)   koordynacja i nadzór nad prawidłowością doręczania korespondencji Urzędu na terenie Miasta Grudziądza, a w szczególności prowadzenie rejestrów dot. wysyłanej korespondencji oraz sporządzanie niezbędnych zestawień dotyczących wysyłanej korespondencji.

 

                    

Wytworzył:
Krzysztof Olszewski
Udostępnił:
Kulwicki Radosław
(2005-10-18 14:06:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Fabian Chodyna
(2024-12-03 08:21:23)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki