Stanowisko ds. Archiwum
Stanowisko ds. obiegu i zarządzania dokumentacją
Koordynator Stanowiska ds. obiegu i zarządzania dokumentacją pokój 109
tel. wew. 430
Kancelaria i Punkt Obsługi Interesanta, pokój 109
tel. wew. 448
Składnica akt
tel. wew. 422
Zadania realizowane przez Stanowisko ds. obiegu i zarządzania dokumentacją
- Koordynacja pracy i nadzór nad prawidłowością wykonywania wszystkich czynności kancelaryjnych Urzędu;
- Koordynacja pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Urzędzie;
- Przyjmowanie, rejestrowanie i skanowanie korespondencji wpływającej do Urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją, kompatybilną
z systemem eDOK; - Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rejestrowanie korespondencji wychodzącej;
- Koordynowanie pracy i nadzór nad zakresem działania składnicy akt Urzędu;
- Koordynacja i nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności archiwalnych Urzędu, a w szczególności nad archiwizacją dokumentów dotyczących bezrobotnych oraz archiwizacją dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu;
- Koordynacja i nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności Punktu Obsługi Interesanta, w postaci udzielania podstawowych informacji na temat działalności Urzędu, wydawania wniosków
i zaświadczeń, łączenia rozmów telefonicznych oraz kierowania klientów do odpowiedniej merytorycznie komórki organizacyjnej Urzędu; - Koordynacja i nadzór nad prawidłowością doręczania korespondencji Urzędu na terenie Miasta Grudziądza, a w szczególności prowadzenie rejestrów dot. wysyłanej korespondencji oraz sporządzanie niezbędnych zestawień dotyczących wysyłanej korespondencji.
Wytworzył:
Krzysztof Olszewski
Udostępnił:
Kulwicki Radosław
(2005-10-18 14:06:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Napiórkowska Vanessa
(2025-06-04 14:02:57)