Dział Obsługi Prawnej, Organizacji i Koordynacji

p.o.Kierownika Działu Obsługi Prawnej, Organizacji i Koordynacji pokój 202

  • tel.wew. 411

Stanowisko ds. Obsługi Prawnej pokój 202a

  •  tel.wew. 446
  • tel.wew. 478

Stanowiska ds. Orzecznictwa pokój 202

  •  tel.wew. 411
  •  tel.wew. 425

Stanowiska ds. Zamówień Publicznych pokój 205

  •  tel.wew. 478
  •  tel.wew. 445

Stanowiska ds. porządkowo - administracyjnych

  • tel.wew.: 404, 479
     

Do zakresu działania Działu Obsługi Prawnej, Organizacji i Koordynacji należy w szczególności:

1) obsługa prawna Urzędu,

2) występowanie w imieniu Urzędu przed sądami,

3) opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu,

4) informowanie Dyrektora Urzędu i komórek organizacyjnych Urzędu o zmianach w obowiązującym ustawodawstwie,

5) planowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych,

6) prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej Urzędu,

7) prowadzenie spraw w zakresie ewidencjonowania i rozpatrywania odwołań od wydanych decyzji,

8) rozpatrywanie i analizowanie skarg i wniosków oraz prowadzenie ich ewidencji,

9) ścisła współpraca z Prokuraturą, Sądami i innymi instytucjami,

10) udzielanie porad prawnych w sprawach dotyczących bezrobocia,

11) przygotowanie dokumentacji związanej ze wszczęciem, przeprowadzeniem i zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

12) realizacja zadań związanych z obroną cywilną Urzędu,

13) administrowanie budynkiem PUP,

14) koordynacja prac remontowo-budowlanych,

15) koordynacja zatrudnienia osób skazanych.

Wytworzył:
Natalia Lettke
Udostępnił:
Kulwicki Radosław
(2005-10-18 14:05:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Napiórkowska Vanessa
(2020-03-02 08:31:17)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki