Dział Obsługi Prawnej, Organizacji i Koordynacji
p.o.Kierownika Działu Obsługi Prawnej, Organizacji i Koordynacji pokój 202
- tel.wew. 411
Stanowisko ds. Obsługi Prawnej pokój 202a
- tel.wew. 446
- tel.wew. 478
Stanowiska ds. Orzecznictwa pokój 202
- tel.wew. 411
- tel.wew. 425
Stanowiska ds. Zamówień Publicznych pokój 205
- tel.wew. 478
- tel.wew. 445
Stanowiska ds. porządkowo - administracyjnych
-
tel.wew.: 404, 479
Do zakresu działania Działu Obsługi Prawnej, Organizacji i Koordynacji należy w szczególności:
1) obsługa prawna Urzędu,
2) występowanie w imieniu Urzędu przed sądami,
3) opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu,
4) informowanie Dyrektora Urzędu i komórek organizacyjnych Urzędu o zmianach w obowiązującym ustawodawstwie,
5) planowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych,
6) prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej Urzędu,
7) prowadzenie spraw w zakresie ewidencjonowania i rozpatrywania odwołań od wydanych decyzji,
8) rozpatrywanie i analizowanie skarg i wniosków oraz prowadzenie ich ewidencji,
9) ścisła współpraca z Prokuraturą, Sądami i innymi instytucjami,
10) udzielanie porad prawnych w sprawach dotyczących bezrobocia,
11) przygotowanie dokumentacji związanej ze wszczęciem, przeprowadzeniem i zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
12) realizacja zadań związanych z obroną cywilną Urzędu,
13) administrowanie budynkiem PUP,
14) koordynacja prac remontowo-budowlanych,
15) koordynacja zatrudnienia osób skazanych.