Dział Ewidencji i Świadczeń

Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń pokój 208

Joanna Moskwik- p.o. Kierownika Działu Ewidencji i Świadczeń - tel. wew. 469

 

Stanowisko ds. orzecznictwa pokój 208

Barbara Gretkowska Inspektor - tel. wew.  447

 

Stanowisko ds. rejestracji pokój 104

Nikoleta Kaleta-Ługiewicz - Referent - tel. wew. 419

Mondzielewska Mirela - Pomoc administracyjna - tel. wew. 454

 

Stanowisko ds. rejestracji pokój 110

Katarzyna Oberda - Referent - tel. wew. 486

 

Stanowisko ds. obsługi osób z prawem do świadczeń z Funduszu:

1. Zasiłki dla bezrobotnych pokój 204

 Chęś Jolanta - Inspektor - tel. wew. 460

Kamila Kiełbowicz - Starszy referent - tel. wew. 414

 

2.Stypendia stażowe, szkoleniowe, dodatki aktywizacyjne pokój 204

 Anna Łodyga-Hejmanowska - Starszy referent - tel. wew. 440

 

Stanowisko ds. rozliczeń ZUS i US pokój 209                  

Byczkowska Beata - Starszy inspektor - tel. wew. 407

Hołody Ilona - Inspektor - tel. wew. 407

 

Stanowisko ds. obsługi osób bez prawa do zasiłku pokój 209

Joanna Zbrzeźna  - Pomoc administracyjna - tel. wew. 415

Monika Konracka  - Starszy referent - tel. wew. 415

 

Do zakresu działania Działu Ewidencji i Świadczeń należy w szczególności:

  1. Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy;
  2. Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o warunkach zachowania statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, o warunkach nabycia prawa do zasiłku, w tym niezbędnych do tego dokumentach,
    a także o przysługujących im prawach i obowiązkach wynikających
    z ustawy oraz o formach pomocy
  3. Współpraca z pracodawcami w zakresie rejestracji przy zwolnieniach grupowych pracowników;
  4. Wprowadzanie danych do systemu „SYRIUSZ” oraz wydawanie decyzji administracyjnych w tym systemie;
  5. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach dot. statusu bezrobotnego, poszukującego pracy oraz w zakresie świadczeń
    z Funduszu Pracy z tytułu pozostawania bez pracy;
  6. Aktualizacja danych zawartych w kartach rejestracyjnych bezrobotnych
    i poszukujących pracy;
  7. Przygotowywanie list wypłat świadczeń z Funduszu Pracy;
  8. Obsługa bezrobotnych z prawem do świadczeń z Funduszu Pracy;
  9. Przyjmowanie oświadczeń o dochodach;
  10. Współpraca z ośrodkami pomocy społecznej;
  11. Obsługa bezrobotnych bez  prawa do zasiłku;
  12. Realizacja postanowień ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych   oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych
    ze środków publicznych;
  13. Realizacja postanowień ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
  14. Przyjmowanie wniosków o zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego członków rodziny;
  15. Generowanie rocznych raportów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne osób bezrobotnych;
  16. Sporządzanie raportów z usługi przesyłu danych z bazy ZUS;
  17. Korekta błędów dotyczących zbiegu tytułu do ubezpieczenia;
  18. Rozpatrywanie wniosków o przyznanie i wypłatę dodatku aktywizacyjnego;
  19. Realizowanie decyzji marszałka województwa w sprawach dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
    w zakresie świadczeń dla bezrobotnych;
  20. Wydawanie zaświadczeń o okresach pobierania zasiłku i stypendium zaliczanych do okresów składkowych.
Wytworzył:
Krzysztof Olszewski
Udostępnił:
Kulwicki Radosław
(2005-10-18 14:03:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Napiórkowska Vanessa
(2025-06-04 08:36:58)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki