Dział Finansowo - Księgowy

 Główny Księgowy pokój nr 302

  • tel. wew.: 426

p.o. Zastępcy Głównego Księgowego pokój nr 304

  • tel. wew.: 474

Stanowisko ds. Kadr pokój nr 301

  • tel. wew. 436

Wieloosobowe Stanowisko ds. Funduszy Strukturalnych pokój nr 303, 306

  • tel. wew.: 437, 487, 475, 421

Stanowisko ds. Funduszu Pracy pokój nr  304

  • tel. wew.:  474, 406

Stanowisko ds. budżetu pokój nr 305

  • tel. wew.: 453, 491,

Stanowisko ds. Refundacji pokój 306

  • tel. wew.: 465, 402
  •  

Do zakresu działania Działu Finansowo - Księgowego należy w szczególności:

  1. Opracowywanie planów finansowych Urzędu, sprawozdawczość budżetowa;
  2. Kontrola dyscypliny budżetowej;
  3. Rozliczanie i ewidencjonowanie operacji finansowych;
  4. Obsługa rachunkowa i kasowa Urzędu;
  5. Realizacja postanowień ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  6. Przygotowywanie analiz, sprawozdań i raportów dotyczących realizacji planów finansowych Urzędu;
  7. Planowanie, opracowywanie, realizowanie i monitoring projektów realizowanych z  dodatkowych środków finansowych pozyskiwanych z rezerwy Ministra i Marszałka;
  8. Planowanie, opracowywanie, realizowanie i monitoring projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Funduszu Społecznego EFS + oraz innych źródeł zewnętrznych;
  9. Identyfikacja potrzeb lokalnego rynku pracy;
  10. Opracowywanie dokumentacji projektowej;
  11. Monitorowanie i ewaluacja realizowanych projektów;
  12. Bieżąca kontrola stopnia zaawansowania realizowanych projektów;
  13. Promocja projektów, a w tym m.in. opracowywanie strategii promocyjnych;
  14. Bieżący nadzór nad kompletnością dokumentacji realizowanych projektów;
  15. Wewnętrzna weryfikacja dokumentacji w ramach poszczególnych zadań projektu;
  16. Sprawozdawczość realizowanych projektów;
  17. Obsługa rachunkowa projektów;
  18. Inicjowanie zawierania partnerstw w związku z realizacją projektów;
  19. Inicjowanie organizacji konferencji i seminariów;
  20. Współpraca oraz konsultowanie zagadnień projektowych z Instytucjami Pośredniczącymi II stopnia oraz innymi interesariuszami projektów;
  21. Wprowadzanie danych do Centralnego Systemu Teleinformatycznego CST 2021 oraz do Systemu  Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego SM EFS;
  22. Rozliczanie form subsydiowanych, w tym finansowanie uprawnionym osobom kosztów przejazdu lub zakwaterowania oraz refundowanie uprawnionym osobom kosztów opieki nad dzieckiem lub osobą zależną;
  23. Rozliczanie projektów;
  24. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy;
Wytworzył:
Natalia Lettke
Udostępnił:
Andrzejczak Rafał
(2009-11-02 10:22:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Napiórkowska Vanessa
(2025-06-04 11:39:55)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki